ezakmyworld

Love games…

In Love on December 19, 2009 at 7:37 pm

“Πρώτ’ απ’ όλα έγινε το Χάος κι έπειτα η πλατύστερνη Γη και κατόπιν ο Έρως, ο ομορφότερος ανάμεσα στους αθάνατους θεούς, αυτός που παραλύει τα μέλη και όλων των θεών και όλων των ανθρώπων, κυριεύει την ψυχή και τη σύνεση…”(Θεογονία Ησίοδος)…

Η αρπαγή του Γανυμήδη από το μεταμορφωμένο σε αετό, Δία…

Ο Δίας ως κύκνος στην αγκαλιά της Λήδας…

Μήδεια…

Sex games…

Gay games…

Lesbian games…

Kαι όλα τελειώνουν όταν ο Έρωτας κοιμηθεί…

Cycladic art museum…

  1. Δεν το έχω επισκεφθεί. Το ποστ σου θα είναι η αφορμή για μελλοντική επίσκεψη. Σου στέλνω κι εγώ τα φιλιά μου 🙂

  2. Τελικά λέει τίποτα η έκθεση, ή μόνο το θέμα ιντριγκάρει;

    Smoutsssssss

  3. Ούτε και εγώ το έχω επισκεφτεί.Ελπίζω στο μέλλον Καλές γιορτές σε όλους

  4. Έχει ίντριγκα…αρκετά από τα εκθέμετα τα έχεις δει ήδη είτε στο εθνικό είτε στη Δήλο, τα έχουν συγκεντρώσει και τώρα έχεις μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα…

  5. Οι προπαπούδες μας δεν είχαν κάποιο ιδιαίτερο λόγο να κρύβουν τα ερωτικά τους
    Μια έκθεση τολμηρή !!!

  6. akouga proxthes apo ton dieythynth pw sh ekthesh exei spasei rekor proseleyshs…
    kalhmera

Leave a comment