ezakmyworld

“Είναι…

In Athens, Ποίηση, Live, music, Poesía, Poetry, Summer on June 21, 2018 at 7:14 pm

αυτή η σιωπή που πάντα μισούσε τις λέξεις…

sn1

είναι το φως που κοιτάς όταν η ζωή περνάει…

sn2

σαν μια τίγρη που είναι στο κλουβί κλεισμένη…

sn3

δεν θα χαθούμε γιατί ένας δρόμος ανοίγει…

sn4

γελώντας ή κλαίγοντας σ’έναν κόσμο μεγάλο…

sn5

και ακούω τα πλοία να διασχίζουν τις θάλασσες…

sn6

συνδυασμός του 69

πολιτισμός…

sn7

κι αυτή η φωτιά που μέσα μας ανάβει…

sn8

καθένας πάντα ψάχνει για  λέξεις …

σκέφτεσαι από μέσα σου πως θέλεις να τρέξεις…

sn9

ένα εκατομμύριο αστέρια φωτίζουν ό,τι μ’έχει πληγώσει…

sn10

σαν φωτοβολίδα το απόγευμα σκάει…

sn11

και πέφτει το βράδυ σαν ανθρώπινο χάδι…

sn12

έτσι λένε πως είναι η ισορροπία…

SN0

κοίτα πως ανοίγει ο κόσμος σ’ αυτή τη στροφή…

sn13

τα χρώματα της γης …

sn14

απλώνονται σαν μεγάλη γιορτή…

sn15

απ’το σημείο αυτό με οδηγείς σε μια παραλία…

sn16

και ανοίγει η σκέψη μου σαν αεροφωτογραφία…

sn17

στριφογυρνάς χωρίς να δίνεις σημασία…

sn18

η θέση των άστρων ή η παγκόσμια ιστορία…

sn19

σε δέντρα από μελάνι…

sn20

ή σε ανθρώπους που ψάχνουν μια κατεύθυνση…

sn21

προς τον Θεό…

sn22

και όλα σταματούν για να περάσει ένα τρένο…

sn23

είχα τόσο ωραία πράγματα κι εσύ μου τα χάλασες…

sn24

να μείνεις στα μάτια μου σαν άδειο τοπίο…

sn25

-πες μου , πες μου τι βλέπεις…

sn255

και θέλω χίλια ακόμη χέρια …

sn256

για να σου δείξω τι θέλω…

sn257

κουλουριασμένοι σαν μπάλα…

sn26

να εκτοξευτούμε…

sn27

μέχρι που ειρηνικά στο διάστημα να κοιμηθούμε…”

sn28

Από το live των ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ στο SNF ΞΕΦΩΤΟ 18.06.2018

Leave a comment